قیمت و خرید کول در تهران از تولیدکننده

کول در تهران که چاه های زیادی دارد ، کاربرد بالایی دارد.
از آنجا که اکثر چاه های فاضلاب در خود شهر تهران حفر می گردد کارفرماها نیز سعی دارند تا در خود تهران کول فروشی و با کارگاه تولید کول سیمانی در تهران را پیدا کنند تا هزینه حمل برای آنها کمتر باشد.

فروش کول در تهران

 واقعیت این است که اکثر و یا می توان گفت همه ی کارگاه های تولید کول سیمانی و با کول فروشی در حوالی تهران و عمده آنها در حولی شهریار می باشد؛ دلیل این امر این می باشد که عمده مصالح مورد نیاز این کارگاه ها ماسه می باشد و بیشترین معادن ماسه در شهریار می باشد و این باعث می شود هزینه تمام شده ماسه برای این تولید کنندگان بسیار مناسب تر باشد، در واقع اگر کول فروشی و یا کارگاه تولید کول در تهران پیدا شود مطمئنا قیمت تمام شده فروش کول های آن ها بسیار بالاتر از کارگاه های حوالی تهران باشد.

لذا کارفرمایان به ناچار به مصالح فروشی های نزدیک خود مراجعه می کنند و حال مصالح فروشان که هر کدام با یک تولیدی در خارج از تهران هماهنگ هستند از آن طریق بار را برای مشتری ارسال می کنند.
شایان ذکر است که کول های سیمانی و بلوک ها به دلیل جا گیر بودن مانند مصالح دیگر نیستند که انبار کردن آن ها در انبار مصالح فروشان مقرون به صرفه باشد. لذا مصالح فروشان مستقیم از کارخانه به کارفرما ارسال می کنند.

فروش کول تخته سیمانی چاه در تهران

کول تخته سیمانی از جمله کول های کم مصرف اما محبوب برای کارفرماها می باشد.
در واقع کول تخته کولی می باشد که برای انباری های چاه های فاضلاب و آب و همچنین کانال های زیر زمینی و زهکشی استفاده می گردد.
شکل کلی این کول به صورت عدد ۸ (هشت) می باشد و اندازه طول آن از ۹۰ به بالا می باشد. در صورت استفاده از این کول می بایست دو طرف انباری چاه یا کانال مورد نظر با بلوک سیمانی ته باز به ارتفاع دلخواه چیده شود و بعد این کول به حالت گنبدی روی این دو دیوار می نشیند.

کارگاه تخصصی تولید قطعات سیمانی مهندس ترابی واقع در غرب تهران (شهر قدس) با بیش از ۱۵ سال سابقه کار حرفه ای پیشتاز در تولید انواع کول های سیمانی مرغوب و درجه یک می باشد و روزانه صدها متر کول سیمانی تولید می کند. جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید.

 کول مناسب برای زهکشی در تهران

امروزه جهت زهکشی های طولانی آب های زیرزمینی از گوم یا کول جهت هدایت آب زیرزمینی استفاده میشود. بسته به اینکه دبی و میزان آب مورد هدایت چقدر می باشد، اینکه چه حجم از خاک روی  کول را می گیرد و با اینکه چه نیرویی قرار است براین کول ها وارد گردد؛  کول مورد استفاده داری ابعاد و اندازه و جزئیات متفاوتی می باشد. جهت تهیه و خرید کول برای زهکشی می توانید با با در تماس باشید و مشاوره داشته باشید.

کول ترابی ، تولیدکننده کول سیمانی چاه در اندازه های مختلف با کیفیت بالا

✵ تولید و فروش مستقیم کول میله چاه
✵ تولید و فروش مستقیم کول انباری چاه

برای اطلاع از قیمت کول در تهران و مشاوره پیش از خرید کول سیمانی ، با ما تماس بگیرید :
call kaval min

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *