قیمت و خرید کول انباری 80 در 140 از تولیدکننده

برای مشاوره و استعلام قیمت لطفا تماس بگیرید

توضیحات

کول انباری 80 در 140 در کارگاه تولید کول مهندس ترابی با رعایت بالاترین استانداردهای تولید و بکارگیری مواد اولیه درجه یک ،تولید و عرضه می شود.

کول انباری 80 در 140

از جمله کول های انباری سایز بزرگ که البته به ندرت و معمولا در جاهای خاص استفاده می گردد کول انباری تخم مرغی به ابعاد ۸۰ در ۱۴۰ می باشد.
ارتفاع این کول پشت در پشت ۱۴۰ سانتیمتر و سایز پشت در پشت شکم کول ۸۰ تا ۸۵ سانتیمتر و ضخامت آن ۵ تا ۶ سانتیمتر می باشد.

کول انباری 80 در 140
کول انباری 80 در 140

سایز بالای این کول باعث آسیب پذیری کول می باشد و ایجاب میکند که عیار سیمان بالاتر و ترجیحا به جای تسمه از میلگرد برای مسلح کردن آن استفاده گردد. ضمن اینکه ارتفاع این کول ۲۵ سانت نمی باشد و نهایت ارتفاع آن ۲۰ سانتیمتر می باشد و در واقع هر پنج عدد از آن یک متر طول محسوب می گردد.

نوک  تا کف 140 سانتیمتر
پشت در پشت شکم  ( بزرگ‌ترین عرض کول) 80-85 سانتیمتر
ارتفاع 20 سانتیمتر ( هر 5 عدد 1 متر )
ضخامت جداره کول 5-6 سانتیمتر
مسلح شده با میلگرد
ماسه مورد استفاده ماسه شسته درجه 1 شهریار
قیمت کول انباری 80 در 120

کول تخم مرغی ۱۴۰ یا کول انباری ۱۴۰

عمده استفاده کول تخم مرغی ۱۴۰ در زهکشی های خیابانی و یا گودهای ساختمانی است که البته بیشتر در معابر شهری و در تونل های زیر زمینی که توسط شهرداری اجرا میگردد قابل استفاده می باشد.
از مزیت های کول انباری ۱۴۰ این است که کارگر حفار به راحتی در آن رفت و آمد می‌کند و در واقع اجرای آن راحت تر است.

کول تخم مرغی ۱۴۰ یا کول کف تخت و سه گوش ۱۴۰؟ کدام بهتر است؟

در قدیم از کول های سه گوشه و کف تخت مثلثی برای زهکشی ها زیاد استفاده می‌شد اما جدیدا استفاده از کول تخم مرغی ۱۴۰ و یا ۱۲۰ بسیار مرسوم تر است چرا که در زمان اتصال این کول ها به همدیگر معبری شبیه به لوله سایز بالا ایجاد میگردد و عبور آب در داخل آن راحت تر می باشد، ضمن اینکه به دلیل نداشتن گوشه های تیز در کول تمرکز تنش در گوشه ها بیشتر نیست و آسیب پذیری در این کول به صورت یکنواخت می باشد در نتیجه مقاومت بسیار بالاتری را از خود نشان می دهد.

حمل و نقل کول تخم مرغی ۱۴۰ در ۸۰

به دلیل حجم بالای کول تخم مرغی ۸۰ در ۱۴۰ متراژ قابل حمل توسط خاور و یا نیسان کم می باشد از این رو برای مسیرهای دورتر حمل تریلی بسیار مقرون به صرفه تر می باشد.
به فرض مثال یه نیسان حدود ۳ متر طول انباری ۱۴۰ تخم مرغی ، یک خاور کفی حدود ۸ متر طول کول تخم مرغی ۸۰ در ۱۴۰ و یک تریلی حدود ۳۵ متر طول کول تخم مرغی ۸۰ در ۱۴۰ را در خود جای می‌دهد.
شایان ذکر است هر متر طول کول تخم مرغی ۱۴۰ تعداد ۵ عدد
کول به ارتفاع ۲۰ سانتیمتر می باشد.

کارگاه تولیدی مهندس ترابی کول انباری ۸۰ در ۱۴۰ را با سال‌های تجربه به کیفیت بسیار مطلوب تولید می کند و سالیان سال است که کول های تخم مرغی ۸۰ در ۱۴۰ و ۸۰ در ۱۲۰ زیادی را برای شهرداری های انواع مناطق تهران و همچنین مناطق شمالی کشور از جمله بابل، گیلان، رامسر، دماوند، رشت و… با تریلی ارسال می کند و بدون کوچکترین آسیب ریز این کول ها تحویل کارفرما می گردد.
شایان ذکر است که کول تخم مرغی ۸۰ در ۱۴۰ حتما می بایست با دو میلگرد مسلح گردد، متاسفانه اخیرا به دلیل افزایش قیمت مصالح بعضا این کول هم مانند کول های سایز کوچک با تسمه مسلح می گردد که این امر کاملا اشتباه می باشد و وزن سنگین خود کول ۱۴۰ خود را تخریب می کند.

برای اطلاع از  قیمت کول انباری 80 در 140 و مشاوره پیش از خرید کول سیمانی ، با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت و خرید کول انباری 80 در 140 از تولیدکننده”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *