قیمت و خرید کول میله 70 از تولیدکننده

برای مشاوره و استعلام قیمت لطفا تماس بگیرید

توضیحات

پیش از خرید کول میله 70 ، این مطلب می تواند اطلاعات کاملی درباره این نوع کول به شما بدهد . میتوان گفت کول میله 70 پرکاربردترین کول دایره ای مورد استفاده در تهران می باشد که البته بیشتر برای چاه های فاضلاب استفاده می شود. در ادامه به بررسی کامل کول میله 70 از جمله مشخصات فنی، ابعاد و اندازه، کاربردهای آن و قیمت کول میله 70 در تهران می پردازیم.

کول میله 70 چیست؟

کول میله 70 درواقع دایره ای سیمانی که قطر پشت در پشت 70 سانتیمتر و جنس آن از ملات ماسه سیمان مسلح می باشد و برای جلوگیری از ریزش جداره خاک چاه بعد از حفر چاه در آن تعبیه می گردد.

خرید کول میله 70 - کول میله 70 چیست؟
خرید کول میله 70 – کول میله 70 چیست؟

چرا کول میله 70

سوال اینجاست که چرا کول میله 70 مابین کول های سیمانی دیپر بیشترین کاربرد را در تهران دارد؟  از دلایل اصلی استفاده از این کول این است که مغنی هایی که چاه های فاضلاب را حفر می کنند با ابعاد این کول راحت تر هستند چراکه دست مزد آنها برای حفرچاه بر اساس متر طول می باشد و حال هرچه قطر چاه کمتر باشد حجم حفاری کمتر می باشد؛ در ثانی حمل و جابجایی کول در هنگام کول گذاری چاه راحت تر می باشد و مورد دیگری که کول میله هفتاد پرکاربردترین کول میله می باشد این است که تعداد بیشتری از آن در یک نیسان و یا خاور جانمایی می گردد و در نتیجه کارفرما نیاز به پرداخت هزینه کرایه یشتر نمی باشد، لازم ذکر است که به دلیل حجم بالای کول سیمانی هزینه حمل آن در مقابل قیمت آن قابل توجه می باشد.

خرید کول میله 70 - چرا کول میله 70
خرید کول میله 70 – چرا کول میله 70

ابعاد و اندازه کول میله 70

قطر پشت در پشت کول میله 70، 70 سانتیمتر و قطر داخل تا داخل آن حدود 60 تا 62 سانتیمتر و ضخامت جداره کول حدود 3.5 تا 4 سانتیمتر می باشد.
ارتفاع کول میله 70 در تهران عمدتا 25 سانتیمتر و در بعضی مواقع 20 سانتیمتر می باشد، درواقع تعداد 4 عدد از کول های میله 70 که روی هم قرار می گیرند یک متر طول از ارتفاع چاه را پوشش می دهند.

ابعاد و اندازه کول میله 70
ابعاد و اندازه کول میله 70

مشخصات فنی قابل قبول کول میله 70

کول میله 70 از ملات ماسه سیمان مسلح تولید می شود؛ ماسه مورد استفاده می بایست ماسه شکسته باشد و هیچ گونه خاکی در ماسه نباشد یا اصطلاح ماسه کفی یا ماسه خاکی نباشد، چراکه در این صورت باعث ایجاد ترک های ریز و درشت در جداره های کول می شود.
سیمان مورد قبول برای کول میله 70 سیمان تیپ 2 می باشد که در محدوده غرب تهران و شهریار از بهترین سیمان های قابل قبول و مناسب برای کول سیمان نیزار و ساوه است. عیار ملات مورد استفاده باید بالا باشد تا کول پوک و کم مقاومت نباشد؛ ضمن اینکه اگر مقدار سیمان از حد قابل قبول خیلی بالاتر برود اصطلاحا باعث سوختن ملات و تردی بیش از حد می باشد.
کول میله 70 حداقل می بایست به دو عدد تسمه فلزی مسلح گردد؛ به این صورت که دو تسمه دایره ای دورتادور کول، یکی بالا و دیگری قسمت پایین کول را پوشش دهد. با این کار مقاومت کول به طور چشم گیری بالاتر می رود و کول سیمانی در حمل، جابجایی و جانمایی در چاه خرد نمی شود.
در بعضی مواقع به جایی دو عدد تسمه از یک عدد تسمه در کول استفاده می کنند و یا از تسمه پلاستیکی استفاد می کنند که هر دوی این موارد اشتباه غیر قابل قبول می باشد.

مشخصات فنی قابل قبول کول میله 70
مشخصات فنی قابل قبول کول میله 70

کاربردهای کول میله 70

بیشترین مورد استفاده کول میله 70، استفاده در قسمت میله چاه های فاضلاب می باشد و استفاده از کول میله 70 در چاه آب پیشنهاد نمی گردد چرا که چاه آب نیاز به بازرسی و تعبیه پمپ آب و لوله کشی می باشد . کول میله هفتاد برای این موارد کوچک است چرا که قطر داخل آن حدود 60 سانتیمتر می باشد.
از جمله کاربرد های دیگر کول میله هفتاد استفاده در فضاهای سبز شهر تهران و در محوطه های باز شهری مخصوصا سطوح شیب دار کنار اتوبان ها می باشد که به صورت پله ای و به عنوان گلدان های کوچک و کنار هم مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین کول میله هفتاد برای استفاده دور درختان کوچک و نگه داشتن آب مورد نیاز درخت مناسب می باشد و به نحوی در زیبا سازی این گونه محوطه ها موثر است.

کاربردهای کول میله 70
کاربردهای کول میله 70

قیمت  و خرید کول میله 70 در تهران

قیمت کول میله 70 به نوعی از پر رقابت ترین قیمت ها در بازار کول های سیمانی می باشد. این امر باعث شده تا متسفانه بعضا جهت ارائه قیمت های پایین تر، مصالح و متربال مورد استفاده در کول میله 70 توسط بعضی از تولیدکنندگان دستخوش تغییرات شود تا قیمت تمام شده کول میله 70 پایین تر باشد و این مسئله کاملا اشتباه است چراکه اگر مواقومت کول چاه کم باشد اجرا یا عدم اجرای آن تفاوتی در مقاومت جداره خاک ندارد.
در کل کول های سیمانی که در کارخانه های نزدیک معادن ماسه از جمله شهریار و اندیشه می باشند قیمت های مناسب تر و کول های باکیفیت تری را ارائه می دهند زیرا کرایه حمل ماسه بسیار مناسب تر می باشد، ضمن اینکه ماسه شهریار بسیار با کیفیت و مرغوب می باشد.
قیمت کول میله هفتاد به صورت متری اعلام می گردد؛ مثلا اگر چاه فاضلاب 14 متر عمق و 80 سانتیمتر قطر داشته باشد کارفرما می بایست 14 متر کول میله 70 (قطر ده سانت کوچک تر از چاه) خریداری کند و قیمت هر متر توسط فروشنده اعلام می گردد و در واقع هر 4 عدد کول میله 70 یک متر طول محاسبه می گردد.

جهت مشاوره در خرید کول میله 70 و یا اطلاع از قیمت کول میله 70 در تمامی نقاط تهران با ما در تماس باشید.

کول ترابی ، تولیدکننده کول سیمانی چاه در اندازه های مختلف با کیفیت بالا

✵ تولید و فروش مستقیم کول میله چاه
✵ تولید و فروش مستقیم کول انباری چاه

برای اطلاع از قیمت و خرید کول میله 70 ، با ما تماس بگیرید :
call kaval min

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت و خرید کول میله 70 از تولیدکننده”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *