قیمت و خرید کول میله 90 از تولیدکننده

برای مشاوره و استعلام قیمت لطفا تماس بگیرید

توضیحات

کول میله 90 در کارگاه تولید کول مهندس ترابی با رعایت بالاترین استانداردهای تولید و بکارگیری مواد اولیه درجه یک ،تولید و عرضه می شود.

کول سیمانی دایره یا میله ۹۰ از کول های مرسوم می باشد که عمده استفاده آن در چاه های آب و یا سازه نگهبان می باشد. چرا که برای فاضلاب عمدتا ۷۰ یا ۸۰ استفاده می گردد.
نامگذاری کول های سیمانی میله بر اساس اندازه قطر پشت در پشت آنها می باشد؛ در واقع قطر پشت در پشت این کول ۹۰ سانتیمتر، ارتفاع ۲۵ سانتیمتر و ضخامت جداره ۵ سانتیمتر می باشد.
کول میله ۹۰ از جمله کول های میله سایز متوسط و بالا به حساب می آید و به طبع وزن بیشتری را نسبت ب کول های میله ۸۰ و ۷۰ دارد. به همین دلیل می بایست دارای ضخامت جداره بیشتری نسبت به کول های ۷۰ و ۸۰ باشد.

کول میله چاه ۹۰
کول میله چاه ۹۰

 همچنین تسمه های مورد استفاده در کول میله ۹۰ می بایست ضخامت و پهنای بیشتری را داشته باشند تا مانع از آن شوند که کول در حین جابجایی و یا جایگذازی متلاشی شود. معمولا کول میله ۹۰ در چاه های آب بیشتر استفاده می‌شود تا فاضلاب. 
در واقع برای چاه های آب معمولا از کول میله ۹۰ به بالا استفاده می گردد و استفاده از کول های سایز پایین تر در چاه های آب معقول و عرف نیست.

قطر 90 سانتیمتر
ارتفاع  25 سانتیمتر ( هر 4 عدد 1 متر )
ضخامت جداره کول  5-6 سانتیمتر
تعداد تسمه داخل کول 2-3 تسمه یا مسلح شده با میلگرد
ماسه مورد استفاده ماسه شسته درجه 1 شهریار
قیمت کول میله 90

برای اطلاع از قیمت کول میله 90 و مشاوره پیش از خرید کول سیمانی ، با ما تماس بگیرید .

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت و خرید کول میله 90 از تولیدکننده”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *