قیمت و خرید کول میله 80 از تولیدکننده

برای مشاوره و استعلام قیمت لطفا تماس بگیرید

توضیحات

برای خرید کول میله 80 از تولیدککننده ، لازم است اطلاعات بیشتری از آن داشته باشید.
کول میله و یا دایره 80 سانتیمتر از جمله کول های سیمانی محبوب بین کارفرمایان و مغنی های چاه می باشد که بیشتر برای چاه فاضلاب و به ندرت برای چاه آب نیز مورد استفاده قرار می گردد.
در ادامه به بررسی کامل کول میله 80 از جمله؛ قیمت کول میله 80، مشخصات فنی قابل قبول کول میله 80 و کاربردهای آن می پردازیم.

خرید کول میله 80 از تولیدکننده
خرید کول میله 80 از تولیدکننده

 

کول میله 80 چیست؟

کول میله 80 در واقع دایره ای بتنی یا سیمانی است که ابعاد پشت در پشت آن 80 سانتیمتر می باشد و عمدتا برای محافظت جداره چاه فاضلاب و جلوگیری از ریزش چاه و افزایش عمر چاه فاضلاب یا آب استفاده می گردد و به دلیل ابعاد متناسب آن و اینکه نه کوچک است و نه بزرگ، مورد علاقه هم کارفرما و هم مغنی ها می باشد.

ابعاد کول میله 80
ابعاد کول میله 80

کاربرد های کول میله 80

عمده کاربرد کول میله 80 برای چاه های فاضلاب می باشد و برای جانمایی کول میله 80 حداقل قطر لازم برای حفر چاه 90 سانتیمتر می باشد تا کول 80 از هر طرف حداقل 5 سانتیمتر بادخور داشته باشد و به راحتی در چاه تعبیه گردد. به ندرت کول میله 80 در چاه آب نیز مصرف دارد زیرا که قطر آن خیلی کم نیست و می تواند برای چاه آب هم از آن استفاده کرد.
در فضای سبز شهرداری ها و یا سطح شیب دار کنار اتوبان ها و یا دور درختان جهت آبیاری از دیگر مواردیست که کول میله 80 کار برد دارد.

ابعاد کول میله 80 .
ابعاد کول میله 80 .

مشخصات فنی قابل قبول برای کول میله 80

قطر پشت در پشت این کول 80 سانتیمتر و ضخامت جداره آن حداق می بایست حدود 3.5 تا 4 سانتیمتر باشد. ارتفاع این کول معمولا 25 سانتیمتر است و در واقع چهار عدد از کول میله 80 یک متر از ارتفاع چاه را پوشش می دهد.
ماسه مورد استفاده برای کول میله 80 می بایست ماسه شکسته 08 و بدون هیچ خاکی باشد تا مبادا جداره های کول دچار ترک های ریز شود. کول میله 80 می بایست حداقل به دو تسمه فلزی که دور تا دور کول انداخته شده است مسلح گردد و این تسمه های فلزی دارای ضخامت و پهنای قابل قبولی باشند. بدین صورت مقاومت کول افزایش پیدا کرده و به ندرت دچار ترک و آسیب دیدگی می گردد. شایان ذکر است که کول میله 80 نیز مانند کول های سیمانی دیگر می بایست به خوبی عمل آوری شود و حداقل تا 6 بار در روز با توجه به دمای هوا آب پاشی شود، در غیر اینصورت کول پوک و کم مقاومت می شود و عیار سیمان اضافه نیز بی فایده می باشد.
سیمان مورد قبول برای کول میله 80 در تهران معمولا سیمان تیپ 2 نیزار و یا ساوه می باشد.

تصویر 4 - خرید کول 80 از تولیدکننده
تصویر 4 – خرید کول 80 از تولیدکننده

قیمت کول میله 80

کول میله 80 از جمله کول های با ابعاد کوچک برای چاه محسوب می گردد و به همین جهت قیمت آن تفاوت چندانی با قیمت کول میله 70 ندارد و در واقع قیمت خرید کول میله 80 حدود 50 تا 10 درصد از کول میله 70 بالاتر است.
از جمله موارد تاثیرگذار در قیمت کول میله 80 ماسه مورد استفاده می باشد، در واقع ماسه شکسته به مراتب گران تر از ماسه کفی یا خاکدار می باشد و به همین دلیل قیمت کول تولید شده با ماسه شکسته بالاتر از کول تولید شده با ماسه خاکی می باشد.

کول میله 80 - هر 4 عدد 1 متر
کول میله 80 – هر 4 عدد 1 متر

همچنین چگونگی مسلح کردن کول میله 80 تاثیر بسزایی در قیمت این کول دارد؛ به فرض مثال کول هایی که با تسمه پلاستیکی مسلح می گردند و یا به جای دو تسمه فلزی در آن ها از یک تسمه فلزی استفاده می گردد قیمت کمتر و البته مقاومت کمتری را نیز دارند.
جهت مشاوره در خرید کول میله 80 و اطلاع دقیق از قیمت کول میله 80 با ما تماس بگیرید.

کول ترابی ، تولیدکننده کول سیمانی چاه در اندازه های مختلف با کیفیت بالا

✵ تولید و فروش مستقیم کول میله چاه
✵ تولید و فروش مستقیم کول انباری چاه

برای اطلاع از قیمت و خرید کول میله 80 ، با ما تماس بگیرید :
call kaval min

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت و خرید کول میله 80 از تولیدکننده”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *