قیمت کول چاه میله و انباری در تهران

 در این مقاله به بررسی قیمت بروز و عوامل تعیین قیمت کول چاه میله و انباری و حوالی تهران می پردازیم. در ابتدا باید بدانیم که بورس و مرکز کارگاه ها و کارخانجات تولید کول سیمانی چاه در چه مناطقی از تهران وجود دارد.

بورس تولیدکنندگان کول و بلوک سیمانی

از جمله بورس های مهم تولید کول سیمانی چاه و بلوک سیمانی، شهریار ، شهر قدس، شهر ری، خاوران، رباط کریم و مناطقی دیگر از حومه شهر تهران که به معادن ماسه نزدیک است می باشد.

1 . متریال مورد استفاده در تولید کول

با توجه به متریال مورد استفاده برای ساخت کول سیمانی که ماسه ، سیمان، تسمه فلزی برای مسلح مردمان عمده مصالح آن می باشد؛ قیمت ماسه برای قیمت تمام شده تولید کول سیمانی تاثیر بسیاری دارد.
از این رو معمولا قیمت کول سیمانی معمولا در کارگاه های نزدیک به شهریار و معادن ماسه قیمت مناسب تری را دارد.

قیمت کول چاه میله و انباری در تهران
قیمت کول چاه میله و انباری در تهران

2 . فاصله کارگاه تولید کول سیمانی از مرکز شهر تهران

اما نکته ای که بسیار حائز اهمیت است این که هزینه حمل کول سیمانی قیمت تمام شده کول سیمانی چاه را بالاتر می برد چرا که کول سیمانی مصالحی بسیار حجیم و جاگیر است و کرایه بالایی را در بر می گیرد. بنابراین فاصله کارگاه تولید کول سیمانی از مرکز شهر تهران نیز تاثیر بسزایی در قیمت تمام شده کول سیمانی چاه تحویلی به کارفرما دارد.

عوامل تعیین قیمت کول چاه میله و انباری در تهران
عوامل تعیین قیمت کول چاه میله و انباری در تهران

علت قیمت مناسب کول کارگاه تولید کول سیمانی مهندس ترابی

کارگاه تولید کول سیمانی مهندس ترابی(کول ترابی) نزدیک ترین فاصله به تهران را در میان کارگاه های دیگر دارد و همچنین به یکی از بهترین معادن ماسه نزدیک  است، آدرس کارگاه تولیدی مهندس ترابی در محدوده اتوبان آزادگان جنوب و ابتدای راه تهران به شهریار می باشد که این خود باعث می شود هم هزینه کرایه حمل کول به تهران تا حد زیادی کاهش یابد و هم اینکه سرعت تحویل بار به تهران بیشتر شود.

قیمت کول های میله

قیمت کول های میله (دایره) ۶۰، میله ۷۰، میله ۸۰ و کول انباری ۵۰ در ۹۰ که همگی به کول های کوچک معروفند معمولا یکسان و دارای کمترین قیمت در بین کول های سیمانی چاه می باشند.
بعد از آن  قیمت کول میله ۹۰ و کول میله ۱۰۰ یکسان و حدود ۴۰ تا ۵۰ درصد از کول های کوچک گران تر می باشد که عمدتا برای چاه های آب از این دو سایز استفاده می شود.

قیمت قیمت کول های میله و انباری
قیمت قیمت کول های میله و انباری

قیمت کول های انباری

قیمت کول های انباری تخم مرغی ۱۲۰، تخم مرغی ۱۴۰، و کول میله ۱۱۰، ۱۲۰، میله ۱۳۰ و… به مراتب حدود دو تا سه برابر قیمت کول های کوچک می باشد.
شایان ذکر است که در اکثر مواقع کول های سایز بالا از حمله ۱۲۰ و ۱۳۰ به بالا می بایست به جای تسمه فلزی با میلگرد مسلح شوند که در ابن صورت قیمت کول سیمانی را بالاتر می برد و چیزی حدود ۴ تا ۵ برابر کول های کوچک قیمت دارند.

نکته مهم در استعلام قیمت کول سیمانی چاه این است که کارفرما می بایست قیمت تمام شده و تحویل پای کار را از تولید کننده در خواست کند چرا که کرایه حمل در این کالا بسیار تاثیر گذار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *